گفته بودم که یه روز میرسه که هنگ کردن های بلاگفا حرص منو در میاره و باعث میشه که من یه وبلاگ دیگه

تو یه سایت دیگه ایجاد کنم ... حالا بالاخره وقتش رسید ... امروز بعد از اینکه خواستم توی وبلاگم توی بلاگفا 

پست بذارم دوباره هنگ کرد ... از فونت و رنگ فونت و... گرفته تا کامنت دادن تو وبلاگای دوستام ... 

دیگه انقد عصبی شدم که بخوام حرصمو با ساختن یه وبلاگ جدید تو یدونه سایت دیگه خالی کنم.

گفته بودم انتقاممو میگیرم ... هر چند هنوزم مجبورم با بلاگفا سر و کار داشته باشم ... بخاطر اینکه

وبلاگ همه دوستام اونجاست ... و اینکه من خودمم دوست ندارم وبلاگمو بعد از این همه سال ترک کنم ... 

ولی این تنها راه حلی بود که از این اعصاب خوردی خلاص بشم !

من امروز (سه شنبه 27آبان 93 - ساعت 10 صبح) این وبلاگ رو ساختم و امیدوارم ک اینجا مثل

بلاگفا سرطانی و ویروسی نشه و بتونم راحت اینجا به کارم ادامه بدم !

تنها نکته ای هم که باید اینجا اشاره کنم ... اینه که وبلاگ توی سایت بلاگفا همچنان با قدرت پا بر

جا هست و خواهد بود ... و کامنت هایی که اونجا برام گذاشته میشه هم میخونم و جواب میدم و هر

از گاهی اونجا رو هم آپدیت میکنم ... ولی دیگه نه مثل گذشته !

http://wWw.VaRTaN.BloGFa.CoM


من به غیر از اینجا و بلاگفا دیگه هیچ وبلاگی ندارم.

+ به امید یه آغاز خوب +

تاریخ ایجاد وبلاگ : 25آبان93